Subject: FW: T17 Keila - Haapsalu km 6.912 liiklusmärkide paigaldamise loa taotlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 11:41:15 +0300

Saatja: Tanel Tepandi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 7. mai 2025 10:49
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: T17 Keila - Haapsalu km 6.912 liiklusmärkide paigaldamise loa
taotlus

From: Tanel Tepandi
Sent: kolmapäev, 23. aprill 2025 14:00
To: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: T17 Keila - Haapsalu km 6.912 liiklusmärkide paigaldamise loa
taotlus

Tere!

Antud asukohta soovib märke lisaks ka kolmas ettevõte. Eelnevalt
kooskõlastatud märgid peaks nüüdseks olema paigaldatud.

Manuses märkide paigaldamise loa taotlus,

Kas Transpordiamet lubaks ka kolmanda ettevõtte viidad?

Ettetänades,

Lugupidamisega

Tanel Tepandi

Liikluskorraldusinsener

M: 5307 9977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

From: Tanel Tepandi
Sent: reede, 21. märts 2025 09:41
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: T17 Keila - Haapsalu km 6.912 liiklusmärkide paigaldamise loa
taotlus

Tere!

Meie poole pöördus ettevõtete „Abook OÜ“ ja „Ferramare OÜ“  esindaja.

Nende sooviks on paigaldada suunaviidad T17 Keila - Haapsalu km 6.912.

Suunaviitadega antakse info riigiteelt mahapöördeks ettevõtete juurde.
Ettevõtete asukoht on aadressil Mõisa tee 1, Lehola küla.

Kas Transpordiamet lubab liiklusmärkide paigalduse?

Lugupidamisega

Tanel Tepandi

Liikluskorraldusinsener

M: 5307 9977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.